FAQ

Понеділок – п'ятниця з 10:00 до 17:00.
На період святкових днів графік може змінюватись, ми обов'язково попередимо про це на сайті.

  1. Як зареєструватися на сайті?
    На головній сторінці у правому верхньому кутку знаходиться кнопка «Реєстрація», будь ласка, заповніть усі поля і натисніть кнопку «Продовжити».
  2. Програма лояльності
    Для наших постійних клієнтів ми розробили програму лояльності – систему накопичувальної знижки.
    Щоб мати можливість накопичувати знижку, потрібно зареєструватися на сайті та зробити перше замовлення, розміщуючи усі наступні замовлення через особистий кабінет.
    В особистому кабінеті Ви зможете побачити розмір Вашої знижки на поточний момент та переглядати історію замовлень.
    При покупці:
    5 000 - 9 999 - знижка 5%
    10 000 - 14 999 - знижка 7%
    15 000 - 19 999 - знижка 10%
    від 20 000 - знижка 15%
  3. Як підписатися/скасувати підписку на розсилку?
    Для незареєстрованих користувачів внизу сторінки в правому нижньому кутку в полі ввести свою електронну адресу та підписатися.
    Щоб відписатися, перейдіть за посиланням у листі «Відписатися від розсилки»
  1. Як оплатити замовлення? Чи можу я сплатити карткою?
    Оплатити замовлення можна лише при отриманні - на відділенні «Нова Пошта» або кур’єру, готівкою чи картою.
    Комісію за переказ коштів сплачуємо ми, Ви сплачуєте лише суму замовлення.
    Також, Ви можете сплатити карткою через Apple Pay, Google Pay у додатку «Нова Пошта».
  2. Як змінити замовлення або адресу доставки після покупки?
    Якщо Ви помилились в замовленні, Ви можете звернутись в Viber, Telegram, JivoСhat або за номером телефону для внесення змін, за умови що замовлення не передано в службу доставки.
    Якщо потрібно змінити адресу доставки також зверніться у Viber, Telegram, JivoСhat або за номером телефону для внесення змін, навіть якщо замовлення вже відправлено.
  3. Повернення та обмін
    Згідно Закону України " Про захист прав споживачів " №1023-XII від 12.05.1991, парфумно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. Тому ми радимо уважно оформляти замовлення, щоб уникнути непорозумінь У разі помилки з нашого боку, ми замінимо товар на правильний.
    Якщо при транспортуванні замовлення продукт пошкодився, Ви можете звернутись в Viber, Telegram, JivoChat або за номером телефону для вирішення цієї ситуації.
  1. Який строк доставки?
    Відправка замовлень відбувається кожного дня, окрім суботи та неділі.
    Замовлення оформлені та підтверджені до 12:00 відправляються в той же день, замовлення оформлені та підтверджені після 12:00 відправляються наступного робочого дня.
    Максимальний термін доставки 1-3 дні. Ми завжди дбаємо про оперативність.
  2. Оплата доставки, переадресація
    Всі замовлення доставляються безкоштовно.
    У разі заміни відділення або адреси зверніться в Viber, Telegram, JivoChat або за номером телефону для того щоб ми могли внести зміни в ТТН.
  3. Як можна відслідкувати замовлення?
    При формуванні ТТН ми надсилаємо Вам повідомлення з номером, і Ви можете відслідкувати своє замовлення на сайті або в додатку «Нова Пошта».
  1. Чи тестуються продукти La Biosthetique на тваринах?
    Ні. Наше виробництво та випробування проводяться у наших власних сучасних лабораторіях, які знаходяться у Шварцвальді та Пфорцхаймі, Німеччина. Ми тестуємо усі засоби безперервно, інтенсивно перевіряючи можливі алергічні реакції командою міжнародних біохіміків.Тестування на тваринах будь-яких наших продуктів суворо заборонено.
  2. Чи є продукти La Biosthetique веганськими?
    Наші продукти не містять жодних інгредієнтів тваринного походження, але можуть містити бджолиний віск (наші помади) або кератин і ланолін (з овечої вовни).
  3. Чи можу я отримати список інгредієнтів обраного продукту?
    Якщо Ви бажаєте отримати повний список інгредієнтів продукту, зв’яжіться з нами, і ми допоможемо Вам.

Ми є офіційним і єдиним дистриб’ютором La Biosthetique в Україні.

В інтернет магазині не представлена для продажу продукція професійного формату та фарбники.
Для співпраці заповніть форму на сайті, вказавши місто, ім’я та контактний номер телефону, наш менеджер неодмінно зв'яжеться з Вами і надасть необхідну детальну інформацію.
Нам важлива Ваша думка! Залишайте свої відгуки!

По вопросам сотрудничества с салонами красоты заполните, пожалуйста, форму:

Имя
Город
Ваш E-mail
Контактный телефон
Вопрос
* Обязательно для заполнения